Thursday, February 3, 2011

Happy Birthday Batrisyia and Rafhana!






Pada tanggal 29 Januari, hari Sabtu, saya dan Zara mengikuti tante usu Zara (my sis Ema) dan baby Farryal ke Birthday Party anak teman kantor Ema, Yusmirdah, merangkap teman FB saya. ;)

Anak-anak Yus seorang bernama Batrisyia, meraikan ulangtahun yang ke 8 manakala anak bungsu atau anak ke dua, Rafhana meraikan ulangtahun yang ke 4.

Kami tiba di rumah Yus pada jam 4.30 petang, lambat 1 jam dari acara bermula. Namun, acara tiup lilin sempat juga kami melihatnya. Namun, keliatannya Zara tidak menikmati suasana hingar bingar anak-anak menyanyi dan bermain bersama clown. Takut katanya sambil hendak menangis. So, we decided untuk makan di luar rumah. Puas lah Zara hari itu makan coklat dan gula-gula Mak-mak pulak makan nasi ayam, mie hun goreng, lasagna, nugget, cake dan semua hidangan yang disajikan. Eehe. Memang tak makan pun sebelum itu memandangkan tau nak makan kat rumah Yus. :P

Tema harijadi ni warna dia pink and white. Beriya-iyalah mak-mak ni pakai pink and white.:P Tapi frankly, decoration birthday party tu superb dan sweet! Tahniahlah Yus, event manager yang berjaya. Mesti puas hati kan!

Oklah, kepada Batrisyia dan Rafhana, umur semakin meningkant, mama dan ayah mesti nak kalian berdua jadi anak solehah. Semoga Batrisyia dan Rafhana jadi anak yang berguna untuk mama dan ayah, jangan lupa jasa orang tua terhadap kita.

Yus, ijah doakan semoga Yus selalu sabar menghadapi cabaran yang semakin meningkat dalam membesarkan anak-anak. Doakan ijah jugak ye! :)

No comments:

Post a Comment