Sunday, December 19, 2010

back..again? :)

Assalamualaikum.
After so long then I am back again. Post yang lepas ada bermacam-macam resolusi saya yang perlu dilaksanakan. Saya telah cuba melaksanakan resolusi terbut, dan kerna itu agak kurang masa untuk mengupdate blog.

But anyway, walaupun masa bangun pagi saya masih tunggang langgang, but I still sometime can manage to wake up to prepare breakfast.

Somehow, i managed to jahit my langsir too! Alhamdulillah. My french chair? yes, I'll buy it at Jogja since Jogja people can do it for me. :)InsyaAllah.

Tapi, penulisan tesis saya masih terbengkalai. Nampak gayanya saya harus berkomitmen setiap malam selepas Zara tidur untuk at least mengedit atau menulis sedikit tulisan di beberapa chapter. And i got to make this study end before i deliver this second baby. :)

Oh ya. Tadi petang saya berjaya membuat kuih bingka labu. Resepi akan menyusul besok insyaAllah. ;)

Oklah. I hope i can do more than this. Dan semua resolusi insyaAllah tercapai dengan jayanya.

Amin.

No comments:

Post a Comment