Sunday, August 15, 2010

Class? Lecture?

Salam.

I've thinking to make any 3 days of the week to write/give an information of:
1) Life Cycle Assessment and Biodiesel - Monday
2) Forest Management - Wednesday
3) Petua-petua ibu - Friday

Bukan apa, bak kata saya sebelum ini, biarlah blog ini adalah sikit info. Tambah pula, saya tidak mahu lupa apa yang pernah saya belajar. Selain daripada itu, saya boleh lebih faham lagi tentang apa yang saya buat sekarang.

Melalui blog ini juga, siapa tahu saya dapat update terbaru tentang ilmu-ilmu ini?

Tetapi, kalau saya merasa ada lagi ilmu yang saya boleh kongsi diluar konteks diatas, saya akan kongsi.

So I guess hari ini dah boleh start kelas?

Update on LCA and Biodiesel will be upload soon.

p/s Biarpun banyak hal yang saya tidak boleh capai, at least niat saya untuk menyampaikan, share dan belajar lagi tercapai.

No comments:

Post a Comment